Opstaldning:

Alle vores bokse udlejes med inkluderet facilitetskort samt udluk i hverdage.

Opstaldning på Varde Sportsrideklub kræver, at man er medlem, hvilket betales to gange årligt, henholdsvis den 1. januar og 1. juli.

Der betales depositum for boksen, inden man kan flytte ind, ligesom man skal kunne dokumentere, at ens hest er tjekket for orm og evt. behandlet.

Fuldpas, ud- og indluk i weekender mm. kan tilkøbes. (se listepriser herunder)

Varde Sportsrideklub sørger to gange i året for at indsamle og indsende gødningsprøver. Betaling opkræves og betales faktura.

Ejer er selv ansvarlig for at reparere egen fold, at der er vand tilgængeligt til hesten, fjerne klatter for at mindske spredning af orm mm.

Ønsker du fremvisning, eller har du uddybende spørgsmål, så kontakt venligst

Camilla på 2967 6082 gerne sms eller send en mail til bestyrelsen@vardesportsrideklub.dk

Priser

Betaling sker forud hver den 1. i måneden.

Opsigelse af boks:

Ønsker du at opsige din opstaldningskontrakt skal dette ske skriftligt til bestyrelsen@vardesportsrideklub.dk. Opsigelsesfristen er løbende måned + 1 måned, og vi gør ydermere opmærksom på, at man ikke får tilbagebetalt opstaldning/depositum, halm, hø m.m., såfremt man flytter inden den endelige frist for fraflytning.