Aktivitetsplan for hallerne på

Varde Sportsrideklub

Der kan som udgangspunkt rides frit på alle ledige tider, dog kan der forekomme eneundervisning, hvor det forventes, at man viser hensyn.

De timer, hvor hallen normalvis er reserveret til springning uden underviser. Hallen er ikke lukket, men det forventes, at man viser hensyn, hvis nogen springer.

Elevundervisning er primært i den lille ridehal, og enkelte gange låner de den store. Derfor vil hallen som udgangspunkt være lukket for friridning

Der kan være afvigelser fra de faste aktivitetsplaner fx i forbindelse med kurser eller stævner.

Alle der benytter hallerne på Varde Sportsrideklub har pligt til forinden at sætte sig grundigt ind i ridehus- og ordensregler.

Det er kun tilladt at benytte vores ridehaller, hvis man er medlem af klubben og har betalt facilitetskort, inden der rides

Der vil løbende være opdateringer på vores facebookside for Varde Sportsrideklub i forbindelse med kurser/undervisning, hvor hallen er optaget.

Varde Sportsrideklub | Varde | Facebook

Plan store ridehal